Heyho,

kicsit elvagyok, éppen zeneelmélet órára készülök, azaz nem készülök, mert nincsen hozzá erőm és idegzetem. És rámtört ismét a "mi a fenét keresek én az ének tanszéken"-féle érzés. De tényleg. Mit keresek én ott... És menjen a nemismondominkábbhogyhova, aki ezt az ösztöndíjrendszert kitalálta. És a két szakot. ÉS úgy szeretnék már végre egy kiadósat aludni, és valaki mondjon már valami elismerőt, ami egy kicsit vigaszt nyújthatna... Ne rendelkezzen senki az én szabad időmmel, így is alig tudom beosztani. Töröljék el a zeneelmélet óráról a kötelező zongorázást, vagy akár magát az egész kurzust, a műelemzésről már nem is beszélve.
Érdekes, hogy nekem ez a legnagyobb bajom, más meg már gyereket nevel...

Elég volt.

Csók.
Szerző: Fagottina  2008.03.12. 12:41 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fagottina.blog.hu/api/trackback/id/tr74377736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Síontan 2008.03.18. 21:52:46

Nem irigyellek. Viszont csodállak :), én tizedennyitől is rég kiakadtam volna, amint azt a, hm, mellékelt ábra is érzékletesen mutatja. Szóval, el vagy ismerve, ha nem is a legilletékesebbek által :P Szerintem megyek is tüntetni. Egy hatalmas transzparenssel fogok vonulni a rektori hivatal előtt, amire az lesz írva: "Több szabadidőt Fagottinának!!! Elfogyott a türelmünk!" De tényleg.

Fetske · http://fetske.freeblog.hu 2008.03.28. 23:13:43

Együttérzek veled, bár nekem nem ilyen jellegű tantárgyaim vannak. De a "biztos hogy én jó helyen járok?" érzés néha bennem is megvan. De nem adom fel, csakazértsem... Az alvás jó gondolat! Szervezzünk egyetemi programként alvás-gyakrolat c. kurzust.
Ja és a tüntetéshez én is csatlakozom! Szóval már van két lelkes tüntetőd!
Szép napot!

Fagottina 2008.04.19. 23:45:46

Köszönöm a megértő szavakat, tényleg jólesik! :-) Az élet körhinta. Már megtanultam, csak megszokni nem tudom... :-)
süti beállítások módosítása