Szomorú vagyok, és nem tudom pontosan, hogy miért is... Kicsit elmagányosodtam, és valahogy nem tudok örülni a nyárnak. Pedig annyira vártam. Még azt is mondtam, hogy megrúgom, aki nyavalyog, pedig már semmi dolga. Na, akkor most rúgdoshatom magam erőteljesen. Talán annyira megszoktam, hogy folyamatosan készülni kell, hogy bűntudat nélkül nem tudok pihenni, olvasni, szórakozni egy kicsit, hogy most se megy. Mintha valamit még mindig teljesíteni kellene...

Lehet, hogy egy külföldi nyári munka kellett volna, eltűnni, elhúzni innen. Páran jól csinálták... Akkor legalább nem keseregnék azon, hogy nem érnek rá a barátaim, és a szüleim se bántanának folyton a munkával. Jó lenne az, persze, hogy jó! Csak nem olyan egyszerű. Eddig egyébként is azon az állásponton voltam, hogy NYÁR van, és nyáron pihenni kell.

Utazni kellene. :)

Segítség. :(

Szerző: Fagottina  2008.07.03. 11:17 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fagottina.blog.hu/api/trackback/id/tr52550907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Síontan 2008.07.08. 18:35:14

Na, bocsi, hogy még csak most jelentkezem, pedig már egy ideje utol szeretnélek érni :), csak nem voltam neten (minek?... :( ) Ez egyébként ismerős, hogy nagyon vársz valamit, aztán mégse tudsz neki örülni. Mindazonáltal _biztosíthatlak_ :):), hogy én rádérek, még ha nem is vagyok mindig a "környéken". Na, ezt majd még mögbeszéljük, _oximaxíí??_ :)

rittus · http://rittus.freeblog.hu 2008.07.14. 23:33:25

Szia Fagottina!
Véletlenül találtam Rád Csiccánál...
Rajtam is ezek az érzések uralkodnak, hasonlóan zenész vagyok (akkor Te végül nem fagott szakon vagy, igaz?), így szerintem errefelé jövök még. :)

Fagottina 2008.07.14. 23:59:44

Szia rittus!

Megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül az érzéssel. :) Azért mostmár sokkal jobban vagyok. Elkezdődött a fagott mesterkurzus, és hirtelen megint van mit csinálni!!! :) Egész nap fújunk, mászkálunk a többiekkel. És közben akadt néhány barát, akikkel időnként összefutunk. Ráadásul hamarosan grillparti is lesz. Egy időre tehát elmúlt a kimondhatatlan űr érzése. Bár még vissza fog térni, de addig is élvezem, hogy folyton van tennivaló.
Sajnos nem vagyok fagott szakos, helyette ének-magyar tanárnak készülök a fősulin. Mellette űzöm félgőzzel a hangszert, de nagyon szeretem. Zenekarok, kamarazene, és eddig (10 évig) zenesuliba is jártam. Szeptembertől az új határozat értelmében nem fogok már (elmúltam 18, így 80 ezer lenne a tandíjam) :(.

Szintén zenész. Miféle?? Fúvós, vonós, pengetős, ütős...? :-P Már csak kíváncsiságból kérdezem, ha netán még jössz errefelé. Szeretetttel várlak. Én is átnézek majd hozzád! ;-)

Fagottina 2008.07.15. 00:00:14

Síontan!!

Tudom. És nagyon jólesik!!! :-))))

rittus · http://rittus.freeblog.hu 2008.07.15. 09:55:48

Én hegedűs vagyok, a lfze-n, bár még a tanárképző karán, de mivel felszámolták, nem tudom mit. egyébként Bátyám fagott szakon végzett az egyetemen, így féligmeddig én is fagottosnak érzem magam, nomeg kürtösnek (Apukám) és zongoristának (Nővérem)-.
Örülök, hogy már jobban vagy, én is növelem már a gyakorlásmennyiséget, hogy hasznosan teljenek a borús napok is.
Ja, és egy tipp: Bátyám basszusgitárszakon úgy maradt még ingyen 24 évesen is, hogy mindig megbuktatták. :)
Ha érdekel a blogom, küldök meghívót, szólj bátran (pont tegnap titkosítottam)

Fagottina 2008.07.31. 23:36:20

rittus!

Ne haragudj, nem válaszoltam semmit, kicsit eltűntem, közben jártam Pesten, meg előtte ugye dührohamom is volt, mint olvashattad... :-)
Nahát, milyen remek kis családod van!!!!!! És még fagottos is van köztük. :-)
Meghívót szeretnék!!! Meglátogatlak, és ott is tudjuk folytatni az eszmecserét. Persze gyorsabban fogok reagálni, nem vagyok mindig ilyen lassú. :-P

rttus 2008.08.02. 16:04:44

Semmi gond :)
Én meg rég nem jártam erre, az sem sokkal jobb.
Majd akkor küldök meghívót, és kilinkellek. :)
Éljenek a zenészek!!! :D
süti beállítások módosítása